Fogyás és lipid profil


Elvesztél a különböző tanácsok sűrűjében?

fogyás wrap preston

Már fogalmad sincs a szénhidrát vagy a zsír bevitelét érdemes-e inkább visszaszorítani? Egy új kutatás választ ad a régóta megválaszolatlan kérdésre. A fogyás, mint tipikus új évi fogadalom, elhatározása után felmerül a kérdés: minek a bevitelét csökkentsünk és mennyire?

fogyás és lipid profil fogyni forró villog

Ha a súlycsökkentés a cél, a válasz egyértelműen a szénhidrát. A szénhidrátbevitel csökkentése hatékonyabb a fogyókúra szempontjábólmint a zsírok megvonása, az Annals of Internal Medicine folyóiratban közölt kutatás szerint. A Tulane Egyetem kutatói elhízott fogyás és lipid profil és férfit választottak ki véletlenszerűen, de arra ügyeltek, hogy szív- vagy cukorbetegség ne befolyásolja az eredményt.

Zsírégető kalauz Igazodj el a zsírégető készítmények világában! Mi a legtutibb módszer a fogyáshoz?

Egy év után azok a résztvevők, akik szénhidrátszegény diétán voltak, átlagosan 3,5 fogyás és lipid profil többet adtak le, mint azok, akik zsírszegény étrendet tartottak ez idő alatt. Ráadásul a zsírszázalékuk is jelentősen csökkent. Mielőtt azonban berohannál a konyhába, kidobni az összes ételt, ami szénhidrátot tartalmaz, fontos megjegyezni, hogy a szénhidrátszegény diéta egyáltalán nem jelentett olyan mértékű bevitelcsökkentést, mint gondolnánk.

A kutatók napi 40 g emészthető szénhidrátot engedélyeztek naponta a résztvevőknek, ami körülbelül 4 szelet teljes kiőrlésű kenyérnek felel meg, de annyi emésztetlen szénhidrátot vagy rostot ehettek, amennyit csak akartak.

fogyás és lipid profil

Végül, a diétázók ezt a javasolt mennyiséget nem is tartották be rendesen: átlagosan g emészthető- az előírt mennyiség duplája és 15 g emészthetetlen szénhidrátot ettek naponta. Nem tudod, hogy kövesd a javasolt napi mennyiséget? Egyszerűen csak nézd meg az élelmiszerek tápanyagcímkéjét, majd vond le a teljes szénhidrát mennyiségéből a rostmennyiséget!

kisrabamentitakarek.hu életmódváltás vlog PROTEIN MUFFIN S02E026

A kapott szám adja meg az emészthető szénhidrát pontos grammban megadott mennyiségét, amelyet az adott étel tartalmaz. Azonban még egyszerűbb, ha nem számolgatsz, egyszerűen csak arra koncentrálsz, hogy az adott szénhidrát miből származik. A tanulmány főszerzője, Lydia A.

Az elhízáshoz kapcsolódó laboratóriumi vizsgálatok áttekintése Definíció Az elhízás a leggyakoribb anyagcsere betegség a fejlett társadalmakban. Jól ismert tény és az áprilisi számban olyan közleményeket is referáltunk, amelyekben a nem obes, de mégis kóros metabolikus profillal rendelkező betegeket hasonlítottak obes, de jó metabolikus paramétereket mutató egyénekhez. A metabolikus profil alatt azokat a paramétereket értjük, amelyek megváltozása egyértelműen összefügg az elhízáshoz kapcsolódó betegségekkel.

Bazzano szerint a fogyókúra sikerének kulcsa, hogy körültekintően válasszuk ki a bevitt szénhidrát fajtáját. A kutatás nemcsak arra hívja fel a figyelmet, hogy érdemes redukálni az emészthető szénhidrát bevitelét, hanem arra is, hogy a zsírok valójában segítik a fogyást.

Nemcsak azért jutottak erre az eredményre, fogyás és lipid profil a zsírszegény diétát fogytatók kevesebb kilót adtak le, a szénhidrátszegény csoport tagjainak azt is tanácsolták, hogy az emészthető szénhidrátot egészséges, telítetlen zsírokkal és fogyás és lipid profil helyettesítsék.

miért veszít hüvelyk súly előtt?

Mindkettő csökkenti a szívbetegségek kockázati tényezőit, mint a lipid profil és a vérnyomás. Fotó: Profimedia — Red Dot.

menopauza zsírégető