Havi naptári fogyás. Szuper Instagram trend, ami fogyaszt!


Írta: Váczy Anikó Keresd a bujo-t a posztokban!

havi naptári fogyás

A legtrendibb fogyókúrás segítő ezúttal nem egy vadiúj applikáció, nem is egy Hollywoodi diéta vagy épp egy spéci kalóriagyilkos edzésfajta, hanem egy kiposztolt, eredetileg kézzel írt listanapló.

Ezek a naponta vagy havi naptári fogyás rendszerességgel dokumentált kimutatások tartalmazhatják az edzésekkel elégetett kalóriát, a megivott vízmennyiséget, vagy épp a megspórolt kalóriákat, amelyek fogyáshoz vezetnek.

Üres havi naptár

Az Instagramon bujo hashtaggel találod ezeket a listázó gyorsnaplókat, amelyeknek angol megnevezése a bullet journaling. Nagyon egyszerűek, hiszen semmi más nem kell hozzá csak egy papír és egy toll, na meg némi kitartás sem árt. Nemcsak ultradivatos, de hasznos is, mivel a rendszeres listázás egészséges szokások kialakítására és megtartására sarkallja mind a posztolót, mind követőit.

Mennyi az egészséges gyors fogyás mértéke, mely könnyű, biztonságos és végleges? Majdnem mindenki azt szeretné, ha egyik napról a másikra lefogyhatna, de mennyi fogyás az egészséges és reális? A gyors fogyás biztonságos?

Íme, a 7 legnépszerűbb bujo, amely valóban fogyáshoz vezet. Hetente csupán egyszer mérd magad: preferáltan ugyanazon a napon, ébredés után. Súlyunkra ugyanis több tényező hatással van, kezdve a tartalékolt víz mennyiségétől egészen a hormonokig.

Így válassz magadnak naptárat ra! - Dolgozz magadon! blog Karrierépítés sikeresen

Tehát, ha túl gyakran méred magad, nem lesz megfelelő viszonyítási alapod a valódi súlyodról. Vezetheted a naplót csupán a naptári hetek számával és az éppen aktuális súlyoddal, de plusz infóként a BMI-t is feltűntetheted. Indulhat a bujo verseny: vajon ki lesz a legsikeresebb fogyózó?

A sikernaptár a legjobb segítség az edzés és a diéta betartásában!

Bár vezetése több időt igényel, ha a szép, szálkás izomzat kialakítása a célod, sokkal jobban tükrözi a fejlődést, mint a sima mérlegelés. Hiszen, ha zsírt égettél és izmot építesz, még az is könnyen előfordulhat, hogy picivel nő a testsúlyod, miközben mégis rohamtempóban haladsz a bombaalak elérése felé.

Hogy milyen adatokat jegyezz havi naptári fogyás Monitorozd a derék-csípő arányt, esetlegesen a felkarjaid és a combjaid átmérőjét is, illetve célszerű lejegyezni a testzsír- a víz- és az izomtömeg százalékát is.

Tweet on Twitter

Elegendő kéthetente vagy havonta vezetni a naplózását. Ha 7 óránál kevesebbet tudsz alvásra szánni, szervezeted hízással honorálja azt.

Gyors fogyás mértéke a havi tíz kilogramm

Vezesd, hogy hány órát aludtál éjjel és mennyit ettél a következő nap. Meglátod, minél kevesebbet aludtál, annál több kalóriát fogsz bevinni másnap.

havi naptári fogyás pb j fogyni

Ez jelentősen bátorít majd, hogy a hajnalig nyúló csetelés és filmnézés helyett, a korai elalvás mellé tedd le a voksodat. Ne felejtsd el legkésőbb kora este posztolni, hogy telefonod kék fénye se zavarja meg az alvást.

Sajnos hajlamosak vagyunk keveset inni a nap folyamán, ugyanakkor a szomjúságot éhségnek tulajdonítjuk, így a vizes pohár helyett gyakran édesség után nyúlunk.

Account Options

Vedd elejét a felesleges nasiknak, és gondoskodj a megfelelő hidratálásról. Feltétlenül vezesd azt is, hogy milyen típusú folyadékot fogyasztasz. Ez az a pont, ahol havi naptári fogyás rádöbbennek, hogy ásványvíz helyett szinte havi naptári fogyás cukros üdítőket és vízhajtó kávét isznak egész nap.

Motiváld követőidet is a megfelelő hidratáltságra, akár havi naptári fogyás arcbőrödről is posztolj bátran pár képet.

  1. Mennyit lehet fogyni egy hónap alatt? - Fogyókúra | Femina
  2. Slim down win 10
  3. Segít a nevetés a fogyásban?
  4. Egy héten belül elveszíti a legtöbb testzsírt
  5. Férfi lefogy
  6. Alultápláltságot jelent.

Ilyenkor azt kell listázni, hogy mennyi a napi bevitt kalória és ebből mennyit égetsz el testmozgással beleértve a napi lépések számával ledolgozott kalóriákat is. Azonban, fontos megemlíteni, hogy a rendszeres edzés növeli az éhségérzetet, így értelemszerűen nő a bevitt kalória is.

Célszerű ilyenkor listanaplóval tudatosítani, hogy egészséges ételekkel, főként zöldségekkel és sovány fehérjével űzd el az éhséget, különben könnyen kárba vész az edzőteremben végzett kemény munka. Ne csak a kalóriát számold ezentúl, a havi naptári fogyás szénhidrát- fehérje- és zsírbevitelt is jegyezd fel.

Mennyi az egészséges gyors fogyás mértéke?

Így könnyen észreveheted, hol csúszik hiba a diétádba, mik azok az apróságok, amik miatt mégsem sikerült a fogyás. Naponta csupán pár percet kell rászánni, viszont annál hasznosabb.

hogyan éget zsírt 1 héten belül Fogyni akarok, nem súlyt

Tanuljatok egymás hibáiból is, posztoljátok étkezési naplótokat, és ne felejtsétek a bujo hashtaget. Ahogy a sok apró cél megvalósul és szokássá válik, úgy vezet hatalmas eredményhez. Tűzd ki például, hogy mindennap megteszel Ez a bujo nemcsak fogyókúra esetén hasznos, akkor is célszerű, ha csupán egészségesebbé szeretnéd tenni az életviteled.

Motiváljátok egymást követőiddel, és gyűjtsetek össze minél több egészséges szokást. Fotó: Pinterest.