Hogyan lehet elveszíteni a zsírt a hátán


A táplálék kiegészítése és a sovány testtömeg elérése érdekében magas fehérjetartalmú hogyan lehet elveszíteni a zsírt a hátán, például tojást, tonhalat vagy csirkét kell fogyasztania, de a dietetikus az egyén napi igényeihez igazodó étrendet jelezhet, miközben tiszteletben tartja ízlését.

hogyan lehet elveszíteni a zsírt a hátán

Gyakorlatok a hasi zsír elvesztéséhez A hasi zsír elvesztése három típusra osztható: 1. A felső hasi zsír elvesztése Feküdj a padlóra, hasadj fel, lábad hajlított, majd emelje fel a hátát, amint a fenti képen látható. Csinálj, amennyit csak tudsz, és minden nap 1 extra hasi testet emelsz.

SHREDDED ABS and LOSE BELLY FAT in 7 Days - 10 min Home Workout

Gyakorlat a hasi zsír elvesztésére Feküdj le a padlón, fejjel lefelé, lábaddal egyenesen és emeljétek fel őket, közepes gömböt rakva a lábad közé, majd emeljük lábainkat a padlóról a kép magasságáig. Csinálj 1 percig, pihenjen 10 másodpercig, és csinálj még további 3 készletet.

hogyan lehet elveszíteni a zsírt a hátán q7 fogyás

Gyakorlat a ferde hasi zsír elvesztésére Feküdj a padlón, fejjel lefelé és kézzel a fejed mögött. Ezután hajlítsa le a lábad, emelje le a padlót, és húzza jobb hogyan lehet elveszíteni a zsírt a hátán a mellkasához, miközben felemeli a hátát a padlóról, és forgatja a törzsét, hogy érintse meg a bal könyökét a jobb térdén.

Ismételje meg ugyanazt a mozgást a másik oldalon.

az emberem azt akarja, hogy lefogyjak fogyás egér

A sit-up mellett fontos, hogy legalább 30 perc aerob testmozgást végezzünk, mint például gyaloglás, futás vagy úszás, mivel segítik a hasi zsírégetést.

Lásd még: 3 gyakorlatot, hogy a zsírveszteséget hátul.

Az első két gyakorlatot, hogy a hátsó zsírt ne veszítsék el, nem szabad olyan gerincproblémákkal szembesülni, mint a hyperlordosis vagy a herniated lemez, mivel súlyos sérüléseket okozhatnak. Ezekben az esetekben csak az izometrikus tábla javasolt, és a gyakorlati időt 45 másodpercre növeli.